GMB

Proč potřebuje firma webové stránky?

„Potřebuji ke svému podnikání webové stránky?“ – je otázka, kterou si podnikatelé mohou klást na začátku nebo v průběhu propagace svých výrobků nebo služeb na internetu. Dnes si již nelze představit činnost žádné velké firmy bez její interakce se zákazníky prostřednictvím vlastních internetových stránek. 

Typy stránek které poskytukeme:

  1. Webová vizitka je ve srovnání s ostatními nejjednodušším typem webové stránky. Její vytvoření nevyžaduje mnoho času a prostředků a jejím hlavním účelem je primárně a stručně informovat cílovou skupinu o společnosti a jejích službách. Na těchto stránkách je zpravidla malé množství informací, které by mohly být základem pro vytvoření image organizace. Tyto informace jsou v podstatě statické a mění se jen zřídka, proto se nedoporučuje volit tento typ stránek pro aktivní propagaci na internetu. 
  2. Landing. Tvůrci landingu mají za úkol vést čtenáře k cílené akci-provést nákup, zanechat kontaktní údaje atd. Landing nebo Landing je obvykle jednostránkový web zaměřený na aktivní prodej konkrétního produktu nebo služby. Zvláštní pozornost je věnována výhodám produktu a tomu, jak pomůže vyřešit problém zákazníka. Struktura landingu je přísně seřazena, nejsou v ní žádné náhodné prvky.
  3. Internetový obchod je určen k prodeji široké škály zboží a služeb. Jedná se již o vícestránkový web, který často představuje online vitrínu s podrobným popisem jednotlivých položek produktu, informacemi o slevách, formách platby. Při vytváření takového webu je třeba klást důraz na snadnou interakci mezi klientem a společností, na jednoduchost nákupu.
  4. Firemní webové stránky nebo firemní webové stránky jsou vytvořeny za účelem prezentace společnosti a prodeje jejího zboží a služeb. Na rozdíl od vizitek obsahují firemní webové stránky více sekcí a poskytují podrobnější informace o organizaci, její historii, službách, zákaznících a partnerech. Firemní webové stránky nemají za cíl rychle prodat produkt nebo službu, ale předpokládají bližší kontakt s manažerem prodeje, setkání s klientem v kanceláři.

Závěr

Každý podnik má své vlastní cíle a záměry a v dnešním světě je potřeba expanze vždy úzce spojena s potřebou propagace online. Vlastní webové stránky vám proto otevírají mnoho příležitostí k propagaci vašeho produktu na internetu. Vždy si ujasněte cíle a záměry svého podnikání a nebudete mít žádné pochybnosti při výběru správného typu webových stránek a při dalších krocích k jejich propagaci.