GMB

Dobrý den,

když jsem na konci roku 2018 zakládal firmu, měl jsem na mysli, že budu pro firmy a podnikatele poskytovat jedinou službu o jejímž skutečném přínosu jsem přesvědčen. S možnostmi, které díky certifikaci od Google mám, jsem si byl jist, že se na trhu uchytnu a moji zákazníci budou spokojeni. Z počátku to tak opravdu bylo. Následně se ale stalo něco, co jsem nemohl očekávat. Když totiž pro někoho uděláte něco opravdu dobrého za normální cenu, začne od vás požadovat další a další na to navazující věci. A protože se v reklamě a marketingu pohybuji od roku 2000, vždy jsem věděl jak nejlépe s těmi dalšími věcmi naložit, jak udělat, jak zajistit. Dnes už tedy poskytuje moje firma komplexní marketingové služby. Nadále si držíme počáteční nadšení být více solidární než kapitalističtí a tak máme normální lidské ceny. Pro naše zákazníky jsme vždy skutečným přínosem. V tuto chvíli máme 99,9% spokojených zákazníků a 33% z nich s námi dále dlouhodobě spolupracuje.

Podnikatelé dnes říkají, jak těžký trh tu máme a jak je dnes složité v této zemi podnikat. Za sebe mohu říct, že moje práce mne zcela naplňuje, protože všichni zákazníci, když s nimi mluvím, jsou spokojeni a přínos naší firmy byl pro ně skutečně reálný, viditelný a hlavně za to nedali raketu.

Jsem moc rád, že dnes jednu z hlavních a nejtěžších služeb poskytujeme automaticky zdarma. Služba, za kterou se běžně platí obrovské peníze je pro nás samozřejmostí, bez které si dobré vztahy se zákazníky neumím představit.

MOTTO: budoucnost podnikání není v tom jak jste dobří, kolik vyděláváte nebo jaký jste odborník či profesionál, budoucnost je ve vztazích. Pokud se svými zákazníky máte dobrý vztah a vzájemně si věříte, může spolupráce fungovat dlouhá léta s permanentním přínosem pro obě strany.