GMB

Nejúčinnější reklamní kampaň na celém Internetu

Obrázek2

Tyto kampaně jsou novým způsobem, jak mohou inzerenti prostřednictvím jediné kampaně využívat veškerý inventář Google Ads na YouTube, v Obsahové síti, Vyhledávací síti, na kanálu Objevit, v Gmailu a v Mapách.

Obrázek1

Obecně lze tedy říci, že kromě sociálních sítí jako Facebook, Instagram, Twitter a podobné, bude vaše reklama vidět všude.

Vaše reklamy se zobrazí také lidem v mobilních aplikacích a na partnerských webech Google, což jsou v podstatě téměř všechny navštěvované servery. (Novinky, Aktuálně, Zprávy, Idnes a podobně)

Prohlédněte si reálná data z případové studie našich zákazníků.

Kdo reklamu uvidí

Obrázek1

V této kampani je možné si cílové publikum plně definovat od všichni až po maximálně definované skupiny.

Definovat skupiny cílového publika lze například těmito způsoby:

  1. Lidé, kteří mají nějaký okruh zájmů (například zdravá strava, autokosmetika atd.) 
  2. Lidé, kteří zadají určitá klíčová slova (okna, dveře, dieta atd.)
  3. Lidé, kteří navštíví určité typy nebo konkrétní weby (byl jsi na stránkách konkurence? Nebo na článcích o mé činnosti, produktech? Zobrazí se ti moje reklama)
  4. Lidé, kteří mají nainstalované určité aplikace (máš v telefonu aplikaci na hubnutí? Zobrazí se ti moje reklama)
  5. Lidé podle životních událostí (Svatba, pohřeb, nová práce atd.)
  6. Lidé podle věku nebo pohlaví (reklama jen pro muže do 40 let)
  7. Lidé dle zaměstnání (bankovnictví, řemeslo, poradenství)
  8. A mnoho dalšího co si nadefinujete (konkrétní aplikace v mobilu, kde chci svou reklamu zobrazit, atd.) ● ●

Reklamu lze také cílit na konkrétní místa od ulice až po konkrétní státy. Můžete tedy reklamu cílit na lidi v konkrétním městě, okrese, kraji, státu atd., samozřejmě lze navolit několik měst, okresů, krajů nebo států.

Jak se reklama zobrazuje

Jak reklamní kampaň funguje

Obrázek1

Vaše reklama má za úkol plnit vámi stanovené cíle.

  1. Prodej produktů
  2. Telefonický kontakt
  3. Objednávka služeb
  4. Vyplněný formulář
  5. Informovat o akcích, nabídkách, speciálkách atd.
  6. Propagovat firmu
  7. Propagovat produkty nebo služby
  8. Propagovat produkt nebo službu 

V průběhu kampaně můžete různé cíle měnit, včetně grafiky i videa. Je tak možné nějaký čas propagovat jednu věc, po té nabízet celý sortiment (všechny služby), nebo zvýšit viditelnost svých stránek s cílem velkého množství prokliků do nich.

V tuto chvíli na internetu nenajdete účinnější typ reklamní kampaně.

Reklama je potencionálním zákazníkům, tedy vámi zvolenému publiku, zobrazována kamkoli se na internetu podívá.

Kampaň je velmi chytrá a umí rozeznat, kdo z lidí, kteří reklamu viděli, splnili váš cíl a kdo ne. Ti kteří splnili, nebudou tolik masírováni, jako ti, kteří ještě váhají.

Kampaň vám tak udrží stávající zákazníky a stále bude přivádět nové, ze kterých stávající vytvoří.

Co reklamní kampaň přináší

Obrázek1

Zde můžete vidět statistiky celorepublikové kampaně. Za zmínku stojí hlavně CPC (průměrná cena za proklik). Jak je tedy zřejmé, zákazník zde za člověka přivedeného na svůj web zaplatí pouze 1,04 Kč.

A zde můžete vidět statistiky regionální kampaně. Cílem kampaně je přivést lidi na prodejnu, proto nejvyšší číslo u interakce s místem. Cena za zákazníka je v tomto případě 0,96 Kč.

Průběžná kontrola a vyhodnocení

Obrázek1
Obrázek8

Snímek obrazovky s vašimi průběžnými statistikami vám můžeme zasílat denně nebo týdně, činíme tak přes whats app. Avšak to důležité poznáte velmi rychle sami, totiž návštěvností a vysokou viditelností. Tyto skutečnosti velmi podpoří vaše podnikání.

1x měsíčně vám pak e-mailem pošleme detailní tabulku, ve které budete mít laicky a přehledně veškeré důležité údaje o kampani, vyúčtování, kreditu, zobrazení, prokliků atd.

Platby za reklamu

Obrázek1

Vytvoření kampaně – 600,- Kč / 1 hodina práce (délka vytvoření a nastavení spočívá ve složitosti kampaně) – poplatek jednorázový

Správa kampaně – vaši kampaň je potřeba denně kontrolovat a upravovat, aby byl její výkon co nejlepší a aby měl maximální přínos, to nám zabere 1-5 minut denně. Účtujeme stále jen 600,- Kč za 1 hodinu práce. Žádné provize, jak to dělají jiné agentury. – Fakturujeme za měsíc zpětně.

Kredit kampaně – do vaší kampaně je potřeba na počátku vložit nějaký finanční kredit, ze kterého si Google odečítá peníze za prokliky. – Kredit se 1x měsíčně doplňuje. Kredit za vás do Google vkládáme my, aby vše probíhalo hladce. Výška kreditu záleží na dohodě. Spotřebovaný kredit vám přefakturujeme vždy k 1. dni nového měsíce na další měsíční období.

Kredit lze kdykoli v průběhu kampaně upravovat.

Srovnání s konkurencí

Obrázek1

Jsme jediná agentura, která si za práci na kampaních Google nebere žádné provize. I zde tedy ušetříte nemalé prostředky. (v průměru 5 – 8000 měsíčně)

Jsme hodnoceni jako jedna z nejúspěšnějších agentur z hlediska nastavení reklamních kampaní na Google v poměru cena X výkon.

Denně na vašich kampaních pracujeme, kontrolujeme a optimalizujeme, jako jediní vám tak můžeme zaručit 100% výkon a žádné zbytečně proinvestované prostředky.

Reklamní kampaně vám na vyžádání můžeme ukončit z minuty na minutu, nebudeme vám tedy účtovat za práci, která již nebude následovat.

A stále si držíme, že marketingové poradenství je u nás zcela zdarma, takže pokud uvidíme možnosti na zlepšení, vždy vás budeme včas informovat.